Alles over communicatiestrategie

Je hebt budget, je hebt communicatiekanalen en je hebt een uniek verhaal te vertellen. Maar welke middelen zet je wanneer in? Wij helpen je met een (online) marketing en/of communicatieplan, zodat je altijd de juiste keuzes maakt.

Of heb je behoefte aan een solide basis en wil je achterhalen op welke punten jouw organisatie zich onderscheidt van de concurrentie? Met onze kennis en een uiterst frisse blik gaan we jouw verhaal tastbaar maken en onderwerpen we de organisatie aan een positioneringsanalyse. We gaan op zoek naar de ware identiteit, achterhalen waar de behoefte van de doelgroep zit en analyseren hoe de concurrentie zich profileert. Wat volgt is een unieke positionering.

Of heb je de plannen al (bijna) klaar, genoeg expertise in huis, maar heb je af en toe de behoefte om met vakgenoten te sparren? We komen graag langs om met een externe en kritische blik je nieuwe inzichten te geven en te behoeden voor bedrijfsblindheid.


Jouw uitdagingen:

  • nieuwe klanten* vinden
  • huidige klanten* binden
  • je onderscheiden ten opzichte van de concurrenten
  • en dit via je marketing en communicatie kanalen laten zien


*(lees: leden / gasten / donateurs / sponsoren / etc.)

Onze oplossingen:

  • positioneringsanalyse en -strategie
  • marketingcommunicatieplan
  • interne plannen aanscherpen