Wij gaan het theater in

PERSBERICHT:

Communicatie- en marketingbureau Content Coalitie uit Lelystad gaat het theater in. Figuurlijk dan. Content Coalitie is namelijk het jongste lid van de Culturele Businessclub AGORA, een netwerk van ondernemers die het theater, mede door sponsoring, een warm hart toedragen en de verbinding willen leggen tussen cultuur en het bedrijfsleven.

Mede-eigenaar en -oprichter van de Content Coalitie Sietze Hess: “We dragen graag ons steentje bij aan de stad waar we werken (en in mijn geval) ook wonen. We zijn alledrie theatergangers en hebben een passie voor cultuur en creativiteit. In ons werk gaat het om ‘mensen raken’ door middel van kunde, passie en creativiteit. Iets dat je ook terugziet op het podium.”

Content Coalitie werd in de zomer van 2018 opgericht door Sebastiaan Guliker, Roliena Foppen en Sietze Hess en verzorgt voor vele Lelystadse bedrijven de marketing en communicatie. Hun jonge bestaan stond een lidmaatschap van de Culturele Businessclub niet in de weg. Richard Wijnveldt, directeur van de Agora, zegt daarover: “Content Coalitie is in korte tijd enorm gegroeid en hebben een groot netwerk opgebouwd van tevreden klanten. Dat hoorden we ook om ons heen. Normaal moet je je als kandidaat-lid al enige tijd meedraaien, maar omdat we zulke goede berichten hoorden, hebben we dat criterium deze keer laten varen.”

Geplaatst op 21 februari 2020 om 08:58.