Roliena

Ik ben opgegroeid als jongste in een gezin met 11 kinderen. Mijn ouders hadden een boerderij in Drenthe gekocht en de paarden- en koeienstallen werden omgebouwd tot slaapkamers. Omdat wij vlak aan een snelweg woonden en er veel toeloop was, stond er nog al eens wat te koop bij ons huis en ontstond al gauw een bedrijf. Het bedrijf groeide en als klein meisje hielp ik graag mee. Het ondernemerschap is er dan ook met de paplepel ingegoten. Het belangrijkste dat ik daarbij van mijn vader heb geleerd is focus houden, durf en altijd je afspraken nakomen.

Nu, jaren later, treed ik in de voetsporen van mijn ouders weliswaar op een ander vakgebied. Na mijn studie Communicatie kon ik aan het werk bij CDA-parks: destijds de moederorganisatie van onder andere Walibi Holland, het Dolfinarium en Avonturenpark Hellendoorn. Ik werkte als rechterhand voor de Marketing en Sales Director. Daarna ben ik overgestapt naar een groot bedrijf in telecommunicatie netwerken en werd daar marketing en communicatie manager.

Ik ben leergierig en verdiep mij graag in ons mooie vak. Zo heb ik een vervolgstudie gedaan in zowel online communicatie en arbeidsmarkt- communicatie. De laatste jaren ben ik als zelfstandige aan het werk, maar het contact en het sparren met collega’s miste ik. En hoe gaaf is het dan ook om met nog twee van die enthousiastelingen te mogen werken in de Content Coalitie. 

Het werk is leuk en belangrijk, Maar één ding is nog belangrijker en dat is mijn gezin:
twee prachtige kinderen, twee lieve bonus kinderen en een geweldige man.

Mijn specialismen:

  • corporate branding
  • interne communicatie
  • arbeidsmarktcommunicatie
  • online strategie